jueves, 22 de mayo de 2008

Eu de rapaz e o palillo

Eu son pepe da cabreira e nacín no lugar da cabreira (Buría) en Camariñas .
De pequeno do que eu me acorde do contacto co encaixe :
Antigamente recordo da miña infancia na miña casa e en todas as de Buría e camariñas : Nais e fillas , todas palilleiras para poder comer. que en Camariñas algun día foi a única industria que habíe.
Recordo nas palilladas de de noite poñíanse todas sentadas no sobrado e a almofada apoiada nun banco longo pare aguantar as almofadas todas que estaban feitas de palla e as cornas de cañas do país por que na miña horta tiñamos as canas .
Tiñamos varios xogos pero había o do anillo (cada correaso na espalde ca correa ao que non asertaba onde estaba o anillo) e despois tamén había entroidos .

José Mouzo Tajes .

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio